Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חללי סטודיו להשכרה

נהוג לחשוב שחללי סטודיו להשכרה, לפי שעה או על בסיס יומי, נועדו לקיום חוגים ואומניות. ישנו ביקוש רב בשוק לסטודיו לצילום להשכרה. בעלי מחשבה יצירתית ידעו להעריך גם מגורים בסטודיו. 

דירת סטודיו היא בדרך כלל התחלה מושלמת לצעירים ללא ילדים. יחיד או זוג ימצא מספיק מקום ויוכלו למקם מעט רהיטים ברחבי הסטודיו הריק. המחירים שנדרשים עבור חלל שכזה יהיו זולים משמעותית מהשכרת דירה מחולקת לחדרים. זהו פתרון בר השגה לרבים. 

תופעת המגורים בסטודיו, או לופט, מתפשטת בעולם והפכה לטרנד אופנתי. מרחב מאוורר במקום מגורים בחללים קטנים מושך מאוד. הדייר צריך פחות ריהוט ומבזבז פחות זמן על ניקיון.

חשוב להתייעץ עם צוות Everspace כדי למצוא חללי סטודיו להשכרה שהינם מורשים ואינם בעצם מבנים באזורי תעשייה שם אסור לגור. העיריות לא ירשו מגורים באזור תעשייה ושוכר סטודיו שכזה בעצם עובר על החוק. לכן חשוב שהמהלך ילווה בבדיקות מתאימות של מומחים. בערים רבות בעולם שינו לחלוטין את חוקי הבטיחות למגורים כדי לאפשר להחליף אזורי תעשייה נטושים לאזור מגורים בחללי סטודיו להשכרה. השוכרים הצעירים מפריחים חיים באזוריי התעשייה ומקבלים גיבוי עירוני מלא. בארץ התופעה עדיין בחיתוליה.

חללי סטודיו להשכרה

 

חללי סטודיו להשכרה בעיר היא אתגר עיצובי לא רק למגזין לייף סטייל אלא לחיי היומיום של דייריו. בחלל פתוח אחד צריך למקם את כל הבית. סלון, חדר עבודה , חדר שינה ומטבח, כולם ללא קירות. ההפרדה היא עיצובית. רבים מדיירי הסטודיו הם אמנים שמשלבים את שגרת יומם האומנותית עם מגורים באותו המתחם. הבתים מאוד מיוחדים ובמעט מאוד ריהוט מגיעים למיצוי המרחב. סטודיו ליצירה שהוא גם בית.

גם לרוכשים סטודיו על מנת להפוך אותו לחללי סטודיו להשכרה, העסקה משתלמת. הקנייה זולה יותר מרכישת דירות ולפיכך התשואה על ההשקעה גבוה יותר. 

 

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם
    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il