Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חללי סטודיו להשכרה לפי שעות

חלל רחב וריק המשמש למגוון רחב של פעילויות שונות כמו סדנאות ,שעורי מחול, הצגות וחוגים. חללי סטודיו להשכרה לפי שעה מהווים פתרון מושלם לפעילות מוגבלת בזמן, חד או רב פעמית.

חוויה מושלמת לחזרות, הופעות והצגות כמו גם לאומנים ואנשי יצירה שמחפשים חלל להביע את אומנותם.

בדרך כלל יוצרים יחפשו פתרונות ארוכי טווח והשכרה לפי חודשים. לעומת זאת מי שמחפש לקיים פעילות שתחומה בזמן מוגדר יחפש חללי סטודיו להשכרה לפי שעה.

הצוות מציע חללי עבודה משותפים רחבים וריקים שניתן לארח בהם תערוכה למספר שעות בכל יום נתון. צלמים שזקוקים למרחב מואר לפי שעה. כמו כן חללים מאובזרים ברמות שונות  בעלי חלונות גדולים ומאווררים. היקף הפעילות הנדרשת יקבע איזה גודל של סטודיו נחוץ לקיומה בתנאים אופטימליים. 

כיתת לימוד, סדנאות בישול, קורס או טיפול קבוצתי, לכל פעילות הצרכים הספציפיים שלה. Everspace   יתאימו את הסטודיו ומגוון אביזריו לפעילות. מזרנים ליוגה או התעמלות, ציוד צילום, שולחנות וכסאות או סתם חלל פנוי ומעוצב.

חללי סטודיו להשכרה לפי שעה

חשוב שהסטודיו להשכרה לפי שעה יהיה במיקום נגיש לצירי תחבורה פרטית וציבורית מרכזיים. כחלק מהמקום יהיו גם שירותים נקיים ואסתטיים, פינת המתנה ומטבחון מאובזר ונאה. הרי ברור שבמתחם פתוח הנראות של כל אלמנט במרחב הוא חשוב. חנייה קרובה, יופי ואבזור ומיקום מוצלח ימשכו למקום שוכרים ולקוחות כאחד.

חללי סטודיו לצילום להשכרה לפי שעה ובכלל, שומרים על צביון תעשייתי או מודרניים לחלוטין. הם נראים כמו ניבנו במיוחד לצילומי אינסטגרם. יש אפילו האשטאג  שנקרא loftlife#. ניתן לשכור אותם גם לאירועים פרטיים בשל התחושה המרווחת שלהם, התקרות הגבוהות והאוירה הפתוחה. מחיר שכירות של סטודיו גדול תהייה נמוכה ואטרקטיבית יותר ממחיר אולם קטן וייעודי. 

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם
    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il