Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חללי עבודה להשכרה

החיים המודרניים מכתיבים פחות תקשורת ישירה ודיאלוג בין אנשים ויותר הודעות טקסט ואימוג'יז במקום שיחה. יתכן שזו הסיבה שיזמים צעירים מעדיפים לעבוד בחללי עבודה להשכרה שהם תוססים ומלאי חיים על פני ישיבה בין ארבעת קירות משרד. חללי עבודה מציעים אינטראקציה עם צעירים אחרים בתנאי עבודה מעולים. מכאן יוצא כי היא אפשרות נוחה ביותר לשני הצדדים.

יש מגוון של מאפיינים לחלל האופן ספייס. ראשית, מדובר בכמה גדלים של חללים. אין צורך לשכור משרד שלם כאשר כל מה שנחוץ לנו הוא עמדת עבודה. יתכן ואנו צריכים מספר עמדות עבודה לזמן קצוב. בחללי עבודה להשכרה משותפים אתה משלם רק עבור השימוש בפועל. אפשרויות מגוונות לתשלום לפי שעה, יום, חודש או לתקופה ארוכה בגמישות מקסימלית. 

הצרכים שלנו בעבודה משתנים ומציבים בפנינו אתגר יומיומי. כאשר אנו בוחרים באופציה של חללי עבודה להשכרה, אין צורך בהיערכות מקדימה. מתחילים לעבוד מיידית ללא עיכובים.

צוות Everspace ידאג לכל צרכינו כך שנוכל לנצל בצורה מיטבית את חלל העבודה. תשתיות התקשורת ברמה גבוהה כראוי לכל עובד בימינו. עמדת עבודה אישית בחלל העבודה עם ציוד אישי כמו טלפון ושירות מזכירות מלא. השכרת משרד היא עסקה משתלמת ביותר עבור שני הצדדים.

חללי עבודה להשכרה

חללי עבודה להשכרה באים מצוידים למשעי בכל הציוד המתקדם. העמדות נוחות ומוארות. הריהוט אגרונומי ונבחר בקפידה לנוחות מירבית. אנו בוחרים את מקום הישיבה שלנו (לפי פניות) כאשר האוירה הכללית היא של חלל יצירתי בו כולם עובדים בנעימות.

 

אנו לא מוותרים על חדר ישיבות להשכרה אותו ניתן להזמין כשיש צורך בישיבה של כמה משתתפים. מטבח צמוד ומאובזר לחוויית משתמש טובה. כל שירותי המשרד זמינים לנו כמו גם צרכי משרד כמו הדפסות, מענה טלפוני וקביעת פגישות ועוד.

לא פחות חשוב היא חניה צמודה למתחם וכל הנוחות במינימום התחייבות מראש. 

 

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם
    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il