Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

29/03/2021

השכרת חדרי ישיבות

השכרת חדרי ישיבות לפי ימים או שעות היא פתרון אידאלי לכל חברה או עסק. כולם זקוקים לחדרי ישיבות וחללי עבודה משותפים ייעודיים ומאובזרים בהם ניתן לערוך דיונים וסיעור מוחות. חדרי ישיבות דורשים ציוד ייחודי, שולחנות גדולים ועוד ולכן אינם יכולים לשמש את החברה בנוסף כחדרי עבודה. התוצאה הינה שהם אינם מאוישים ברוב שעות העבודה ולכן מהווים בזבוז פוטנציאלי של מקום, משאבים וכסף. בנוסף, לא כל חדר ישיבות מתאים לכל סוג של ישיבה. חדר ישיבות גדול במיוחד לא יהיה יעיל כשמדובר בדיון מצומצם ואינטימי, ולהיפך. חדר ישיבות קטן מדי יהיה צפוף ולא נעים בישיבות רבות משתתפים.

 

 

לכן יותר ויותר חברות הולכות לכיוון של השכרת חדרי ישיבות. פתרון זה חוסך כסף ומקום לחברה, שנהנית מחדרי ישיבות זמינים ונוחים בזמנים שהיא צריכה, עם הציוד הנדרש ובהתאמה למספר המשתתפים. השכרת חדרי ישיבות זמינה בכל רחבי הארץ, במקומות אסטרטגיים ונוחים לגישה והיציאה אליהם בהשכרת משרד באופן יומיומי מהווה דווקא יתרון. השכרת חדרי ישיבות מאפשרת למשתתפי הישיבה לצאת מהמקום שבו הם רגילים לראות אחד את השנייה ולהתכנס במקום חדש, שונה וניטראלי, ללא התערבות או הפרעה מצד אלה שלא לוקחים חלק בישיבה. אורחים חיצוניים שמשתתפים בישיבות מגיעים למקום דיסקרטי, שאינו מזוהה עם אף חברה או עסק ושמותאם במיוחד לצרכי בישיבה ומספר המשתתפים.

 

יתרון נוסף בהשכרת חדרי ישיבות הינו בפריסה הגאוגרפית הרחבה שלהם. אין שום חובה לשכור תמיד חדרי ישיבות באותו מקום. אם מספר משמעותי של משתתפי הישיבה גרים רחוק ממשרדי החברה הקבועים, ניתן להקל עליהם ולשכור חדר ישיבות ליד מקום מגוריהם. אחרי הכל כאשר בוחרים בפיתרון של חדר ישיבות להשכרה מגלים שלא מדובר בהתחייבות קבועה אלא זמנית בלבד, וניתן להיות גמישים, מתחשבים ולהפתיע אותם. הם יודו לכם.

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם

    מאמרים נוספים

    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il