Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

29/03/2021

השכרת משרד

השכרת משרד הינו תהליך חשוב ומשמעותי לפעילות החברה שלכם וצמיחתה, לפני שבוחרים משרד להשכרה כדאי מאוד לחשוב על כל הפרטים הקטנים וכל הניואנסים אשר יש לקחת בחשבון בעת בחירת חלל עבודה מסוג זה אשר ישפיע עליכם ועל חברתכם. בין השיקולים העיקריים בבואכם לשכור משרד יש לקחת בחשבון את צרכי החברה וגודלה הנוכחיים, את הצמיחה העתידית שלה, את איכות ואופי המגזר העיסקי שבו אתם פועלים ואופי העובדים שאתם מעסיקים. המשרד הוא הבית של החברה, הלב הפועם שלה והמקום שהכי מזוהה איתה על ידי העובדים והמנהלים. מיקום המשרד קובע כמה זמן ייקח להם להגיע ומה יוכלו לאכול בצהריים. גודל המשרד קובע את הרמת הנוחות שיחושו, ועיצובו את האווירה בה יעבדו. סביבת העבודה שתייצרו במשרד משפיעה על שביעות רצון העובדים, המוטיבציה והנאמנות שלהם.

לכן השכרת קליניקה או משרד הינה צעד חשוב ומשמעותי לכל חברה ועדיין, השיטה "הישנה" של כיתות רגליים בין בניינים ומשרדים ותשלום עמלות גבוהות למתווכים כבר אינה רלוונטית לבעלי עסקים רבים. היום ניתן לבחון מגוון משרדים ולבחור משרד להשכרה בהיקש מקש. יתרון נוסף להיצע הרחב הינו הגמישות. השכרת משרד לטווח קצר נותנת ביטחון לאלה שחוששים מהתחייבויות גדולות מדי לטווח ארוך, במיוחד בתקופות של אי וודאות כלכלית ופיננסית.

 

את נושא השכרת המשרד כדאי לתכנן בשלבים מוקדמים של הקמת העסק או החברה, ואם מדובר בעסקים או חברות ותיקים, לפחות שנה לפני המעבר המתוכנן. אי וודאות בקשר למקום העבודה הפיזי העתידי גורם לירידה בביטחון האישי של העובדים, ובחירת משרד להשכרה ברגע האחרון ומתוך אילוצים תגרום לכם להתפשר על מקום פחות אסטרטגי שלא יתרום לצמיחה עתידית של חברה שלכם ואולי אף יפגע בה. סביבת העבודה בפרט בחללי עבודה משותפים הינה אחד המרכיבים המשמעותיים בשביעות רצון העובדים, אחרי שכר, ולכן יש להתמקד במציאת משרד להשכרה שיתאים לצרכיכם, ישקף את החזון שלכם בקשר לחברה ויתרום לאווירה עסקית חיובית, ממריצה ונעימה.

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם

    מאמרים נוספים

    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il