Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

13/10/2020

משרדים להשכרה מחפשים במקום ובמחיר המתאים

המציאות של התקופה האחרונה שינתה מאוד את האופן שבו אנשים עובדים כיום, כאשר הרבה מאוד עסקים, גדולים וקטנים כאחד, הבינו כי המודל המסורתי של ישיבה ארוכת שעות במשרד, הוא אינו רלוונטי. כיום, יש דגש על דינמיות, מגוון אפשרויות ונוחות מקסימלית לעובד, וזאת במקום שהות ארוכה במשרדים שהם לעיתים גדולים, לא מנוצלים ולא נגישים. כיום, אפשר למצוא משרדים להשכרה למועד קצר או ארוך, ולקבל מענה מצוין ונוח, שיכול להתאים להרבה מאוד אנשים – מעצמאיים בודדים ועד לחברות בינוניות.

בחברת EVERSPACE מציעים מגוון רחב של משרדים להשכרה וכן חללי עבודה משותפים אשר יכולים לפנות להרבה מאוד עצמאיים ועסקים. החברה מציעה בין שלל שירותיה גם משרדים קטנים להשכרה וכן מרחב עבודה משותף למי שהדבר מתאים לו. המשרדים של EVERSPACE יכולים לכלול עמדות עבודה מאובזרות עם שקעים ומסכים מכל הסוגים, וכן שירותים בסיסיים של קיוסקים, שירותים נקיים ושירותי אבטחה בסיסיים. בחברה מציעים מגוון עצום של אפשרויות מבחינה גאוגרפית עם משרדים להשכרה בתל אביב ורמת גן ועד לבאר שבע, ירושלים ואפילו אשקלון. בחברה שומרים על רמה גבוהה של מתקנים, עם משרדים נגישים ונוחים הן לשהות קצרה והן להשכרה ארוכת טווח.

הפתרון המושלם

משרדים להשכרה לטווח קצר או לתקופה קצרה לסירוגין, יכולים לחסוך לחברות רבות הרבה מאוד כסף. בנוסף, משרדים להשכרה כמו אלו שמציעים בחברת EVERSPACE הם בוודאי מפוארים, נקיים ואיכותיים יותר מאשר האלטרנטיבה, שהיא השכרה משרד בבניין סטנדרטי, בו תיאלצו להוסיף תשלומים של שירותי ניקיון, ארנונה, אבטחה ועוד. ב-EVERSPACE מציעים את הפתרון האידאלי לעבודה בעשור השלישי של המאה. השכרת משרד ליום או לתקופה קצרה מהווה פתרון מושלם, נגיש, ובעיקר נוח וקל, עבור קהל יעד גדול מאוד.

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם

    מאמרים נוספים

    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il