Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סטודיו לאימונים להשכרה

מאמן כושר אישי שמגיע עד אליך הביתה הוא הדבר החם בתחום מזה כמה שנים. יחד מתאמנים בפארק או בחוף הים ואם אין ברירה אז נכנסים לבית הלקוח. מאמנים מוסמכים מתחילים כשכירים בחדרי כושר אך הטובים שבהם פונים בשלב מסוים לעסק משלהם. מאמנים אלו פונים ל – Everspace למצוא סטודיו לאימונים להשכרה. לא עוד סחיבת ציוד לכל מקום, חיפוש פתרון בימים שמזג האוויר קשה מידי לאימון בחוץ ועוד. סטודיו ממוזג ומודרני שנותן מענה לכל הצרכים.

עדיף לא להיכנס להרפתקאות של שיפוץ נכס, הרחבתו ורכישת ציוד רב. לשם כך דרוש גם כסף רב וגם הרבה זמן. המטרה היא למצוא מקום שכבר יש בו את כל הציוד לכל סוגי האימונים, כזה שכולל גם לוקרים וחדרי שירותים ומקלחות. חשובה גם חנייה צמודה. בשלבים הראשונים צריך לחשוב על ההוצאות הקבועות והמשתנות כמו הוצאות מים, חשמל וארנונה ולא על הוצאות תיקונים ושיפוצים. חשוב לחשוב קדימה ולאתר סטודיו לאימונים להשכרה שייתן מענה גם לשלבים הבאים של התפתחות העסק. סטודיו כושר להשכרה הוא נקודת זינוק מעולה לעצמאי המתחיל.

סטודיו לאימונים להשכרה

צריך לחשוב כמה מקום מכיל הסטודיו ואיזה גודל קבוצות צריכות להתאמן שם כיום ובעתיד. 

מה אפיון האוכלוסייה אליה הסטודיו פונה? האם אוכלוסיית צעירים או מבוגרים? סביר להניח כי אם הסטודיו ממוקם באזור בעל אוכלוסייה מבוגרת, האם הלקוחות יגיעו ברגל ? גישה נוחה היא בסדר עדיפות גבוה. 

צוות Everspace יאתר סטודיו לאימונים להשכרה במחיר שפוי וכזה שיהיה סטודיו בוטיק. את הסטודיו אפשר גם לחלוק עם מאמנים נוספים. פעולה שמגדילה את קהל הלקוחות והכנסות ומכניסה שותף להוצאות. יש אפשרות שכל אחד מהמאמנים יציע סוג אחר של אימונים, אישיים או בקבוצות. לקוחות שיקבלו מגוון של פעילויות ישמחו להיות מנויים בסטודיו שכזה.

 

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם
    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il