Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השכרת משרד / משרדים

השכרת משרדים בהתאם לצרכים העסקיים המשתנים, בטווח מחירים אטרקטיבי ועם גמישות באורך החוזה היא הדבר שמחפשים רוב החברות והעצמאים במשק. אי הוודאות הקיימת תמיד מעלה את הביקוש להשכרת משרדים בכלל ולתקופות מוגדרות וגמישות בפרט. במקום השקעות גדולות בנדל"ן משרדי קבוע, מעדיפים רבים השכרת משרדים לפי מטר. אמנם מדובר בצעד המעלה את ההוצאות השוטפות, אבל חוסך כסף רב בטווח הארוך ומאפשר ניידות, מענה מדויק לצרכים וסביבת עבודה אופטימלית.

לפני שחברה או עסק פונים להשכרת משרדים עליהם להגדיר היטב את צרכי החברה, את השינוי הצפוי בהכנסות, הוצאות ומספר עובדים. בנוסף עליהם להתחשב במיקום המשרדים, באפשרויות התחבורה מהם ואליהם ואפשרויות ההסעדה והפנאי שהם מספקים. חללי עבודה משותפים והשכרת משרדים כיום היא אופציה פופולארית וזמינה שכן ניתן להשכיר משרדים בכל רחבי הארץ, בכל טווח המחירים ולכל אורך התקופות.

השכרת משרד / משרדים

כיום, גם המעסיקים הגדולים במשק רואים את היתרונות שבהשכרת משרדים ואינם מעוניינים להיכנס להוצאות עתק הכרוכות ברכישתם, רובם יעדיפו משרדים קטנים להשכרה שיוכלו לספר לחברה ולעובדים ובכך לחסוך הון רב. עבור המעסיקים הבינוניים והקטנים מדובר בצורך בסיסי וחשוב מאין כמוהו. איכות המשרדים, מיקומם והמבנה שלהם משפיעים בצורה ישירה על העובדים והמנהלים ובענפים מסוימים גם על הלקוחות. הם מגדירים את סביבת העבודה האחראית על שביעות הרצון של העובדים, את הזמן שיאבד להם בדרך אל העבודה וממנה ואת המוטיבציה להישאר שם. בענפים שבהם יש ביקורי לקוחות קבועים, כמו מתן שירותים, הם מהווים את "הפנים" של החברה. אופי המשרדים ועיצובם משדרים ללקוחות מסר – בין אם זה מקצוענות, יוקרה או אפקטיביות.

בנוסף, במקום לכתת רגליים ולשלם עמלות למתווכים ניתן למצוא משרדים להשכרה בצורה פשוטה, חכמה וקלה דרך הפורטל, לבחון את סביבתם בעזרת אתרים ברשת ולבחור את משרדים הטובים ביותר עבורכם בלחיצת כפתור. בפורטל המתקדם EVERSPACE תוכלו למצוא מגוון מתחמי עבודה משותפים דוגמת משרד או קליניקה להשכרה לפי שעה ולבחור לעצמכם את החלל המושלם לעבודה שגם יתאים לצרכים שלכם וגם יהיה קרוב לביתכם.

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם
    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il