Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

29/03/2021

משרדים קטנים להשכרה

חברה קטנה או עסק חדש מחפשים משרדים קטנים להשכרה? מדובר בצעד חשוב שמהווה מרכיב משמעותי בהצלחה העתידית שלכם. אז במה חשוב להתמקד כשמחפשים אחר השכרת חדרי ישיבות או משרדים קטנים?

1. מיקום, מיקום ושוב מיקום. הקלישאה הכי נכונה שאי פעם נאמרה. (אגב, כנראה על ידי אייל הנדל"ן הבריטי לורד הרולד סמואל בשנת 1956). ההחלטה היכן למקם את משרדי החברה היא קריטית לעובדים וללקוחות. היא תקבע איך הם יגיעו וכמה זמן חשוב וכסף יבזבזו בדרך הלוך וחזור, דבר המשפיע ישירות על שביעות הרצון, רמת העייפות והנאמנות לחברה. יש לכן לברר מהם אפשרויות ההגעה, החניה, וההסעדה באזור וכמובן רמת המחירים של כל אחד מהם.

 

2. מחיר השכרת משרדים לתקופה, ואורך התקופה. יש לבחון לא רק את מחיר ההשכרה אלא גם האם החוזה מאפשר גמישות באורך תקופת ההשכרה ואופציות להארכה. בתקופות של אי וודאות אף אחד לא רוצה להתחייב לטווח ארוך מצד אחד, ומצד שני יש לשמר את האופציה להישאר לתקופה ארוכה מבלי להיאלץ לעבור מקום.

3. כשלוקחים משרדים קטנים להשכרה יש תמיד לבחון את אפשרויות הגדילה וההתרחבות של החברה. אם אופי העסק שלכם הוא כזה שאינו צפוי להתרחב מבחינת דרישות מקום, ניתן להתחייב על טווח ארוך יותר אבל אם מדובר בעסק צומח מבחינת עובדים יש לקחת זאת בחשבון ולבדוק מראש אפשרות להתרחב או לקחת עוד משרדים קטנים להשכרה בקרבת מקום או אפילו באותו בניין.

4. נראות, נוחות ונגזרת. חישבו, מה נגזר ממיקום ונראות הבניין שבו לקחתם משרדים קטנים להשכרה? איזה רושם מקבלים הלקוחות כשהם מגיעים אליכם? עד כמה הם נוחים ונעימים? איזו אווירה ניתן לייצר בהם?

 

חשיבה מוקדמת על כל השאלות תביא לא רק לבחירה האופטימלית מבין המשרדים להשכרה אלא גם תחזק את ההבנה על החברה או העסק שלכם.

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם

    מאמרים נוספים

    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il