Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

29/03/2021

חלל עבודה משותף

מדוע אנשים נהנים לעבוד בחלל עבודה משותף? אחרי הכל, בחלל עבודה משותף אמנם מוותרים על הפרטיות, על האפשרות לנהל דיון "בדלתיים סגורות" או סתם להתווכח עם הילדים בבית בלי שאף אחד ישמע, אבל היתרונות לצורת עבודה זאת הינם רבים הן עבור העובדים, המנהלים וכלל החברה. הרבה אנשים דווקא מעדיפים לבוא לעבוד או לקיים פגישות בחלל עבודה לפי שעה מאחר שהם מרגישים בסביבת העבודה נעימה ומעצימה יותר וכן יתרונות עבור העובדים והנהלת החברה.

עבור העובדים – הם זוכים בסביבת עבודה מקדמת ותומכת, עם אפשרות להכיר את הקולגות שלהם מקרוב מבחינה אישית ומקצועית. הם בהכרח הופכים ליותר מעורבים בחברה, מקבלים הצצה וידע לכל תחומי העיסוק והפרוייקטים הקיימים דבר שמאפשר למי שיכול ללמוד, להציע הצעות ייעול מנקודת מבט חיצונית ולתרום לכולם.

 

מבחינת המנהלים –  הם מרוויחים עובדים יותר מרוצים ומעורבים, הכרות קרובה איתם והזדמנויות לסיעור מוחות אינטגרטיבי עם עובדים ומנהלים ממחלקות שונות במשרדים להשכרה.

אבל היתרון הגדול ביותר הוא לחברה ככלל. חלל עבודה משותף מעודד אינטגרציה רעיונית, מאיץ מוביליות מקצועית ומעניק רווחה לכלל העובדים והמנהלים. חלל עבודה משותף המותאם לגודל החברה ולצרכיה מעניק לעובדים שלה סביבת עבודה מקדמת, מאפשרת ותומכת ותורם לתחושת השייכות, הביתיות והנאמנות של כולם.

בחלל עבודה משותף ניתן גם "לשחק" –  לשנות ולהתאים אותו לפי צרכי החברה, גודלה וסדרי העדיפויות שלה, פרמטרים שבהכרת משתנים עם הזמן. דבר נוסף המשתנה תמידית הינו מספרם של העובדים מהבית. מרחב עבודה משותף מספק לחברה גמישות רבה יותר ביחס לביקוש או לצורך לעבוד מהבית, דבר שהינו הכרחי במציאות הקיימת. עבור חברה דינמית שלא מוותרת על תכנון אופטימלי של עלויות, חלל עבודה משותף מספק מענה מצוין ותחליף מרענן ואיכותי למשרדים המגושמים והבזבזניים. ללא ספק, עברו הימים שבהם משרדים סגורים היוו סימן היכר לחוסן של חברה, ושמעמדו של מנהל נמדד על פי גודל החלון במשרדו.

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם

    מאמרים נוספים

    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il