Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סטודיו לאמנים להשכרה

בכדי ליצור ולממש את היצירתיות, האמן זקוק לסביבה מעוררת השראה. לא בכדי מתרכזים מרחבי סטודיו לאמנים להשכרה באזורים הקרובים לחוף הים ולטבע. לשם דוגמא ניקח את יפו בעלת הבתים העתיקים והאווירה הקסומה שנושקת לקו החוף ורוויה בבתי אמנים. כך גם הכפר עין הוד הטבול בירק מכל אבריו. כפר ידוע של אמנים ומשובץ מתחמי סטודיו. פנה ל Everspace לאתר את הסטודיו לאמנים להשכרה שמדבר אליך, בין אם אתה מחפש סטודיו לצילום להשכרה או למטרת אמנות אחרת.

הסטודיו הוא דרך כלל חלל אחד שמכיל בתוכו את כל הנחוץ ליוצר. פינת עבודה הפונה לחלונות גדולים המשקיפים החוצה. מתחם אוכל, משמע מטבח ופינת אוכל או הסבה ושירותים. אמנים רבים בוחרים לעבוד ולגור באותו המתחם וכך הופך הסטודיו גם לחדר המגורים. 

יש אמנים שמוכרים את אומנותם בסטודיו שהופך לגלריה לצורך כך. הלקוחות מגיעים לסטודיו ונהנים מהאומנות כמו גם מהסטודיו עצמו ששופע אוירה בוהמיינית. לכן החשיבות הגדולה במיקום של הסטודיו לאמנים להשכרה מבחינת צירי הגעה נוחים וחנייה ציבורית קרובה. האמן רוצה להנגיש את אומנותו לקהל. לעיתים ימצאו כמה אמנים שחולקים את אותו חלל הסטודיו. החלוקה תשמש את כולם גם כחלל תצוגה ואירוח אירועי אומנות ותרבות.

סטודיו לאמנים להשכרה

סטודיו לאמנים להשכרה משותפת מעודדת את האמנים לחלוק את העשייה ואת גבולות השיח האומנותי. האמנים מפרים זה את זה בחשיבה יצירתית כמו גם בתחומים פרקטיים וגשמיים כמו לחלוק בהוצאות ובתחזוקה. סטודיו להשכרה לאמנים בו יושבים מספר אמנים יכול להוות השראה ליצירות אמנות נוספות.

חשוב לכל אמן לפעול בסביבה מכובדת המהווה אבן שואבת ליצירה ומקצועיות. יש לבחור בקפידה את גודלו של הסטודיו, מיקומו ועיצובו, במיוחד אם הוא ישמש גם למגורים. כמובן שצוות Everspace יוודא שמטרת השכירות מותרת על פי חוק. לא בכל סטודיו לאומנות להשכרה מותר גם לגור ועדיף שמומחים יעשו בדיקה מקדימה.

 

 

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם
    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il