Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משרדים להשכרה לפי שעה

בעבר הרחוק  משרדים להשכרה לפי שעה היו בעיקר נחלתם של אנשי ההייטק. תחום שבו מקובל שאין לעובדים שעות קבועות. רבים מהעובדים עבדו מהבית או הגיעו למשרד באופן לא קבוע. התמונה השתנתה לחלוטין בשנים האחרונות ומהפכה של ממש עברה על תחום ההשכרה. משרדים להשכרה לפי שעה הם הדבר החם. משרדים פרטיים מרוהטים, חדרי ישבות ואירוח עסקיים, שירותים עסקיים ומזכירות. כיום ניתן ללכת על השכרת משרד ליום או על בסיס שעתי.

מתאים לבעלי מקצועות חופשיים שאינם מעוניינים להתמודד עם חתימה על חוזי שכירות. מי שאינו מעוניין  להתחייב להוצאות קבועות גבוהות, מעריך את היתרונות הגלומים במשרדים להשכרה לפי שעה. הקונספציה של השכרה "תפורה על פי מידה" מתאימה להם מאוד. היא נותנת גם פתרון רב מערכתי לצורכיהם העסקיים. אין הוצאות על ביטחון, ניקיון או כיבודים. אין צורך להצטייד במלאי חומרי ניקוי או דפים להדפסה ועד הוצאות יומיומיות אחרות שמשרד "במשרה מלאה" דורש.

משרדים להשכרה לפי שעה

התשלום עבור השכרת משרד לפי שעה רק אם השתמשנו בו היא בדיוק מה שנחוץ לעולם העסקים המודרני. עובדים שזקוקים למשרד באופן רנדומלי אך בלי לוותר על כל היתרונות שלו. אנשי עסקים בדרך כלל מחפשים משרד מרשים ומצויד. כזה שמאפשר חיבור לרשת האינטרנט כמו גם מספק ציוד טכנולוגי, מדפסות, ציוד משרדי מסוים ואפילו שירותי מזכירות. משרדים להשכרה לפי שעה הם המענה המושלם. גם אדם בודד או שניים יכולים להסתפק במשרדים להשכרה לפי שעה בתמורה לחלק קטן מאוד מהעלויות.

לצאת לעבודה מחוץ לבית ולהגדיל את התפוקה וגם להיות במשרד שהוא מקום נוח ונעים לעבודה. צוות Everplace מיומן בניתוח הצרכים הספציפיים של הלקוח ואיתור משרד בדיוק על פי צרכיו. משרדים להשכרה לפי שעה הם מקום למפגש חברתי לאנשים מתחומי עיסוק שונים ומגוונים  ושיתופי פעולה.

 

בואו נדבר

    שם מלא
    מייל
    טלפון
    אני מסכים/ה לקבלת מיילים והודעות ללא ספאם
    רחוב העצמאות 35, פתח תקווה 072-395-1061 Info@Work-Spaces.co.il