לקוחות הזקוקים לעורך דין מבקשים לעצמם פרטיות מקסימלית. לאחר בחירת עורך הדין המתאים להם שמומחיותו הוכחה, הלקוחות מבקשים פגישה פרונטלית. לא כל משרד יתאים פיזית לצרכים הללו. השכרת משרד עורכי דין עם הרגישות הראויה לפרטיות הלקוחות זה בדיוק מה שצוות Everspace יאתר עבורנו.
השכרת משרד עורך דין בבניין או מגדל מודרני או בבניין צנוע ונסתר, זוהי משימה מורכבת. משרדים רבים כיום נבנים במבניי זכוכית והחלוקה הפנימית גם היא מאפשרת שקיפות לכל אחד. החדרים אינם דיסקרטיים וצריך להוריד ווילונות פנימיים על מנת לקבל פרטיות. השכרת משרד עורכי דין שכזה יהיה החטאת המטרה. מתחם משותף לפירמת עורכי דין של כמה שותפים ועובדים, ראוי שתפעל בחדרים מהדור הישן. כמובן שחלונות גדולים ומוארים הפונים החוצה הם יתרון גדול גם כתאורה ברוב שעות היום וגם לשיפור האווירה במקום.
בכל משרד עורכי דין יש עמדת מזכירות וקבלה שנותנת שירותים בכל שעות העבודה ועליה להיות מרכזית ונוחה. זוהי עמדה רבת חשיבות סביבה יש פעילות כל היום וחשוב לשמור על הגישה אליה. השירותים הם לרוב שירותי קומה שנותנים מענה לכל דיירי הקומה ולעיתים אפילו למספר קומות. השכרת משרד עורכי דין כוללת את שירותי הניקיון של השירותים והבניין כולו. גם שירותי האבטחה וההכוונה בדלפק הקבלה בתחומי הלובי הוא שירות מקובל וסטנדרטי. עורכי דין מתחילים בדרך כלל יעדיפו השכרת משרד ליום או על בסיס שעתי פנוי בתוך מתחם עורכי דין קיים. כך יוכלו להנות מהיתרונות שכבר פועלים במקום ולא להשקיע כסף רב בהקמה ואבזור. גם כאן חשיבותו של הצוות המנוסה של Everspace באה לידי ביטוי בארגון ואיתור השכרת משרד עורכי דין ראוי. מענה פרטני יינתן לכל עורך דין שאפתן בדרכו להצלחה.